Snubbens Place: GÔTT!

tisdag, mars 28, 2006

GÔTT!

...

Första dagen på över en vecka som jag inte arbetar 12 timmar i Tjårren.

GÔTT!

Klockan är över ett och jag har fortfarande inte kommit ur morgonrocken.

GÔTT!

Och ute så gör regnet sitt allra bästa för att ta bort all snö.

GÔTT!

Nä, om man skulle ta en dusch och käka frukost kanske?

GÔTT!


Later dude...

//S - Man

5 said...:

Blogger Karin Comment

Precis en sån dag som jag ville ha idag!
Det är fubbigt...

(På tal om knepiga Word Ver; knpvvipv. Vad sägs om den du?)

1:40 em  
Blogger Babushka Comment

Braaaaaaa Snurre, braaaa. man ska jobba på sin dröm men man ska fan inte jobba sönder sig för sin dröm.

Softa riktigt jävla ordentligt, det är du värd.

2:07 em  
Blogger Nini Comment

Ååå fett nice!
Fett avis jag blev nu!
Det är ju *räknar på fingrarna*
2 dagar sen jag slappade bort en hel dag!!!

Eh,..... nevermind... slappa på :)

4:53 em  
Blogger Studiomannen Comment

Törs inte nämna hur sällan jag jobbar nu.

Men nästa vecka börjar fotbollallsvenskan och då är fan lös riktigt.

Men WTH det är som det ska vara i egen-svängen...

5:10 em  
Anonymous Anonym Comment

Helt klart att jag ska me mannen! 27 000 kr är en spott i havet, lr hur! ;-)

5:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???