Snubbens Place: Grå grå grå grå grå grå grå grå grå....

fredag, mars 31, 2006

Grå grå grå grå grå grå grå grå grå....

...

Ouff!
Det är tungt, trögt och tråkigt när det bara regnar och regnar och regnar hela tiden. Tycker att solen borde bryta av minst en timme per dag iaf.

Funderar på att börja knarka lite.
DET blir man ju lite pigg av har jag hört.

Ciao

//S - Man

7 said...:

Anonymous Anonym Comment

Aaaah, se'ru... inget slår lite knark i form av direktinjicerat koffein, alternativt florsocker.

Ha en skön fredagskväll! =)

7:33 em  
Blogger Stora Morran Comment

I like your new place! Feels fresh liksom.

9:43 em  
Anonymous Anonym Comment

Japp, han är en fårskalle, och han läser detta förmodligen i detta nu *lol*

Oooooh, å nyinköpta kläder å allt för lördagen... jag kommer verkligen göra Sthlm osäkert! ;-)

12:24 fm  
Anonymous Anonym Comment

Ja men man blir dum i huvet av att knarka också har jag hört! Ta några Red Bull istället!

4:00 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Gissa vem som åker till mallis på torsdag???? hepp.....:-) där är det inte grå grå.... boka en spanien resa vetja!!:-)

8:50 em  
Blogger Babushka Comment

Ja va fan, lite knark har ingen mått dåligt av...eller?

Jag är med dig!

*S*

11:16 em  
Blogger Studiomannen Comment

Nu är du mer än lovligt seg.

Trodde för fan att du testade det jag sålde till dig. Fan - blandade du ner det med moset eller?

*slirar*

11:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???