Snubbens Place: Fyra stadier i livet...

tisdag, mars 21, 2006

Fyra stadier i livet...

...

1. Du tror på Jultomten.
2. Du tror inte på jultomten.
3. Du är Jultomten.
4. Du ser ut som Jultomten.


Själv har jag precis slutat tro på Jultomten.
Eller...

Äh, jag vet inte.


//S - Man

5 said...:

Blogger Babushka Comment

Vadå? Fattar inte vad du menar. Vadå "tror på tomten"?

varför skulle man inte tro på tomten?

;)

5:34 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Jag vet att tomten finns, han har nämligen renoverat vårt badrum... Han ser ut som tomten och är en autoriserad sådan.. jobbar som tomte mellan nov-dec, varje år.

6:09 em  
Anonymous Anonym Comment

nämen hallå,måste du bekräfta att jag är ett ufo.
har aldrig trott på tomten, aldrig varit en och hoppas innerligt att jag aldrig under några omständigheter kommer se ut som en, eller gällde det här bara snubbar?

:)

7:06 em  
Anonymous Anonym Comment

Eller... du ser ut som jultomten?! :-D

11:03 em  
Anonymous Anonym Comment

Hmm... Jag har faktiskt varit jultomte... Blev tvingade en jul för många år sen..
Men jag hoppas innerligt att jag inte kommer till stadie 4!!!

Hur kul skulle det vara på en skala??? Allvarligt???
Alla kvinnliga former puts väck...
Fast det e klart..
Jag skulle ju kunna knäcka extra som skäggiga damen under sommarhalvåret....
:P

12:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???