Snubbens Place: D e mycke nu...

söndag, mars 26, 2006

D e mycke nu...

...

Kom precis hem från Tjårren.
Redan när jag öppnar ytterdörren för att gå in i mitt lilla kyffe, känner jag en stark parfymdoft slå emot mig.
VAFF! är det här, tänkte jag.
Det luktar inte parfym man har på sig, utan något annat. Gott och fräscht.
Kollar instinktivt mot sängen (ja, det är en alldeles normalt beteende då man är singel) men där var det lika tomt som när jag lämnade den i morse.

Vad hade jag väntat mig egentligen?
Att det skulle ligga en glad, tacksam och kåt kvinna med en ros mellan tänderna morrandes: Kom hit! Nu ska vi leka doktor du och jag!!

Nä, det är ju knappast troligt...

Kom precis på det.
Jag STÄDADE och svabbade golven i hela lägenheten igår!
Sen är jag ju frisk igen så mitt luktsinne har kommit tillbaks.

Det är mycket jobb nu.
Mycket jobb...

Ciao

//S - Man
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???