Snubbens Place: Bye bye pryo...

fredag, mars 31, 2006

Bye bye pryo...

...

Om någon timme har pryo-tjejerna gjort sitt i Tjårren.
Idag har de inte åkt på något värre skitjobb än att skala potatis.
I och för sig ganska mycket potatis men jag har inte hjärta att köra hårdare än så med dem.

Istället har jag gjort alla tråkjobbiga grejjer själv.

Det hade nog varit skillnad om de varit vuxna, då hade det kallats "delegering" och det är jag bra på.

Ledig hela den här helgen.
Funtar på att göra Gbg osäkert.

//S - Man

2 said...:

Anonymous Anonym Comment

Känner igen mig,Jag är en jävel på att delegera. Men ens hjärta klarar inte av att delegera för mycke till de stackars praosarna. Säg till om du vill ha sälskap o göra Gbg osäkert, det är jag oxå bra på ;) Hihi.
Kram
//Janet

6:15 fm  
Anonymous Anonym Comment

De var inte lika finkänsliga på min dotters praoplats för ett par veckor sen... Snacka om skitgöra...! Hahaha...

8:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???