Snubbens Place: 100% Fokus...

onsdag, mars 22, 2006

100% Fokus...

...

Har bestämt att efter den senaste tidens kraschade försök att dejta lite (hehe, visst är jag som en öppen bok?) så ska det helt klart läggas åt sidan för ett tag.
Tänker helt enkelt skita i det.
Går jag ut på krogen ska jag bli så jääla drängfull att ingen vill veta av mig.

Men det är ju klart... ALLA på Pizzadiscot är ju i det tillståndet.
Hm... får komma på något eget. Något som de aldrig sett förrut.
Som att *brösta bord t.e.x

Den senaste dejten träffade jag i kön till Pizzadiscot på julaftonsdagen.
Ett par klarblå ögon var det som fick mig på fall.
Dessvärre har det visat sig att vi inte alls var kompatibla.

Häromdagen gjorde vi officiellt "slut" efter att ha bråkat om skitsaker en tid.
Efter bara någon månad ska man inte bråka om skitsaker tycker jag. Då ska man fortfarande vara passionerat förälskade.

Hon tyckte att " det blev för allvarligt".
Det var där vi skiljde oss som mest.
Jag ville nog mer än henne.

Jaja! Det går fler tåg men som sagt: inte än på ett tag.

Så inget jääla rännande i Tjårren med en massa parymer som luktar mumselimumma nu!!!
Sånt är fubbigtsomfan tycker jag.


Ciao

//S - Man

*Man tar sats från den ena änden av lokalen och springer allt man orkar tills man kommer fram till ett långbord som är fullt av flaskor, glas och annan bråte. Där slänger man sig handlöst och "bröstar" av bordet.

7 said...:

Blogger ajja Comment

nisse pisse päron pung hängde och dinglade i en gardin. Muahahahaha!

Ville bara cher you upp lite. Mindblowing humor, så avancerad att klockan stannade.

PÖSS!

6:45 em  
Blogger S-Man Comment

Äsch! Finns inte mycket att sörja egentligen. Det var inte rätt helt enkelt. Jäkla fruntimmer å börja skrika på en i tid och otid!
Jaja... Jag är lika schnygg ändå =)

6:55 em  
Blogger Studiomannen Comment

Brösta? You do that, pöjk, så leker jag "Do the JAS" på dansgolvet:

Ta sats sträck ut armarna åt sidan spring omkring, vingla och sedan trilla HÅRT samtidigt som du skriker "Jävlar jävlar jävlar jävlar".

Typ.

9:08 fm  
Anonymous Anonym Comment

Så nu är det gjort? Ja, vad ska man säga - bättre lycka nästa gång. Mmm... det var en riktig klyscha, men jag menar det.
/Vild-hallon

10:04 em  
Blogger Maria Comment

Det är när man bestämt sig för att strunta i att träffa någon som man träffar någon. Fast om man är dyngrak vete 17, det låter ju vattentätt :)

10:19 em  
Blogger Babushka Comment

Hehehe, brösta ska jag göra någon gång. Med mina tillgångar lär det ju bli spektakulärt!

Bruden...well vad ska man säga. Det var solklart inte rätt. efter någon månad ska man mest ligga på varandra och överhuvudtaget vara avskärmad från allt som heter omvärld. jag börjar precis återvända...

Grejen är att du antagligen kommer att träffa kvinnan i ditt liv så fort du slutar leta efter henne. Det brukar allt som oftast bli så.

Se på mig, jag vill INTE träffa någon. Om jag var bestämd på någon punkt så var det den. Att jag dejtade hade helt andra syften...hehehe...man är väl gjord av kött och blod för fan.

Krampåre

2:18 em  
Blogger S-Man Comment

Yupp Emm: Man ska LIGGA på varandra, inte ligga PÅ varandra.

Jag har aldrig haft bråttom att träffa någon och tänker fan inte ha det nu heller.

8:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???