Snubbens Place: Vad saknas?

onsdag, oktober 05, 2005

Vad saknas?

...

Öh... vaddå? Är det fredag idag eller.... hmmmpfff gääääääääääsp.

Hm. Weird.
Trots att jag formligen trycker i mig vitaminer, gör mina 200 sit-ups vahaharje morgon samt tar långa promenader vahaharje dag, så vill jag bara sova. Så fort jag kommer hem så hamnar jag i någon sorts koma och vill bara somna. Spelar ingen roll om jag sitter och läser reklam- broschyrer, företrädelsevis när jag funderar, aktiverar glutus maximus... ok, sitter på toa'rå!
JAG VILL BARA SOMNA! Är tröttsomfan. Jämt. Alltid. Hela tiden.

Häromdagen slog jag i huvudet hårtsomfan i entrédörren på Tjårren när jag skulle öppna.
Vaffö? Ameh, jag somnade väl! VAFF!

Vad saknas? Vad är det jag behöver?
Att en cirkus kommer till stan?
En hund? En katt? En fisk?
Ett rejält jääla nyp?
En rejäl jääla sup?
Ett annat liv?
Ett överliv?
underliv?
Ehhh?

Nu får jag fan släppa sargen och komma in i matchen! Det här håller inte.
Hatar att vara så här trött jämt.

Imorgon ska jag ska testa att käka lite mat.
Ska se om det kanske hjälper mot min evinnerliga trötthet =)


Ciao


Snurre
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???