Snubbens Place: Upprensningsblogg...

söndag, oktober 09, 2005

Upprensningsblogg...

...

Ooooufff!
Det var inte koolt att gå upp i morse. Igår så mötte Jason upp mig med en Fernet och en bira.
INGEN bra kombination! Blev fan full direkt. Rätt in i väggen bara.

Innan jag rasade ihop totalt, hann jag träffa en gammal DJ-polare från Gbg som jag inte sett på flera år. Han hade köpt hus och så i Borås.
Om han har familj? Nä, men ett väldigt stort hus strax utanför Borås. Märklig människa...

Skramlade väl hem strax efter klockan två i natt. Ett tag tänkte jag spara* lite pengar genom att GÅ hem. Är glad att jag inte gjorde det för då vettefan om jag hade varit hemma ens nu!
Dum man är när man har Fernet i hjärnan...

Ikväll har jag suttit och småsnackat med K över nätet. K är en trevlig prick och hon läser oxå min blogg =)

Har fått reda på att mina vänner från Malmö som numera jobbar i Estland, oxå läser min blogg. "det ar skont att veta att du oxa jobbar ihjal dig..." och "Skont satt att halla sig ajour med ditt liv" menade dem.

Min lillasyrra läser min blogg!
Jaha! Ska man behöva sila tugget nu oxå?

Nä. Då är det ju inte MIN blogg längre och syrran är tuffare än de flesta.
Hon vill oxå ha en blogg, skriver hon. Men så sätt igång då syrran!

Brossan brukar oxå kolla in min blogg.

=)

Det finns de som läser min blogg för att jag i något sammanhang gett dem min bloggadress. Vilka de är vet jag fortfarande inte riktigt eftersom de oftast väljer att (S)vara anonyma om de ens lämnar en kommentar. Helt ok det med!
Alla är naturligtvis välkomna att läsa min blogg om man nu roas av det jag har att skriva.

=)

Jo! Idag köpte (tjackade) jag en riskokare. Ameh hallååå! Vaffö har jag inte ägt en tidigare, säger jag bara. I med ris, i med vatten, stänga locket och tryck på "go". Tjugo minuter senare så har jag ett löjligt perfekt ris. Priceless!

Sa till Brossan idag att i mitt drömkök så ska det åtminstone finnas ett stekbord och en riskokare. Så är det bara! Fast det är ju klart: jag skulle ju inte banga gas-spis och häll kombinerat oxå =)

Jaja. Det här blev väl en liten "upprensningsblogg". Gôtt att bli av med helgens bravader innan man gå in i en ny vecka.

I helgen har Brossan kört lite "gerillamarknadsföring". D.v.s. satt upp inplastad info om Tjårren lite överallt. Nästa vecka planerar vi ett utskick (vårt första) och att beställa veckopress och Video. Fullspäckat schema, med andra ord =)

Ja, så var det bara förklaringen på den dära * kvar då...
*Märk att jag skrev "Spara" och inte TJÄNA som ett fruntimmer hade gjort...


Ciao


//S - Så mycket bättre på så mycket =)
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???