Snubbens Place: Snurre - en mjukis?

torsdag, oktober 06, 2005

Snurre - en mjukis?

...

Häromdagen tog min dusch créme slut. Det fanns ingen återvändo längre.
Jag hade kört alla trix: vänt upp och ned på flaskan, fyllt den med lite vatten, fyllt den med mera vatten...
Allt för att skjuta upp det oundvikliga, att behöva komma ihåg att köpa en ny flaska.

När varenda droppe dusch créme var förbrukad kom jag ihåg att morsan gett mig en kasse med olika tvålar och dusch crémer. Hon köper alltid exklusiva grejjer, så det var säkert ok.

Erkänn nu, visst prånglar din morsa på dig en massa junk oxå?

Greppade en flaska med något blått och trögflytande i och fyllde över det i min pumpflaska.
Heeeyyyy!!! Back in business =)))

Det luktade gott, det luktade fräscht, det luktade bekant... men jag kunde inte placera doften.
Skitsamma så länge det luktar blommor om'att, lixom.

I söndags hade jag tvättstugan. Det var då jag kom på det.

Har duschat med Comfort softener i ett par dagar nu.
Det motverkar och förhindrar att jag blir skrynklig och t.o.m. underlättar strykning!

Inte konstigt att jag kännt mig lite "soft" de senaste dagarna...

=)

Nämnde jag att jag varit både trött och disträ den senaste tiden?


Ciao


//S-oftish
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???