Snubbens Place: Jason v.s. Football

lördag, oktober 08, 2005

Jason v.s. Football

...

För en stund sedan ringde Jason.
Han undrade vad jag gjorde, Pauw rhicktickt.

Jag förklarade att jag kollade på Kroatien - Sverige i Fotboll på TV3 och att Sverige troligen får pisk mot en bättre motståndare.

Football? Jaug djillur ente football, sa Jason

???

Det är banne mig den första engelsmannen jag träffat som INTE har en åsikt när det gäller fotboll!!!

Det kanske är en av anledningarna till varför jag och Jason diggar varandra.
För jag gillar inte heller Fotboll...

Vi kom överens om att träffas på Bishop's Arms i centrala Borås... eller Down Town Borås, som vi säger. Llite internationellt sådär.

=)))

Ring gärna och väck mig imorgon vid 10:00, för jag måste tjacka en riskokare!


Ciao


SnurrSnurr
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???