Snubbens Place: Vaddå'rå...

måndag, september 05, 2005

Vaddå'rå...

...

Jaha... och hur gick de'rå?
Tackar som frågar! Jotack, det gick bra. Var ute på ett ställe som heter Grand Hotell igår. Ok, man kan väl säga att det är stadens "Stadtshotell" men det var faktiskt heeeeelt ok. Har själv spelat där som DJ för ett antal år sedan men de har fräschat till det och gjort det större sedan dess. Bra ställe för de i min ålder. Bra musik dessutom! Inget mes utan Up front "in your face" tung och fräsch musik. Förvånande!
Vill man lyssna på annat kan man gå till en kareokebar eller stanna hemma å lyssna på *-favoriter..

Bling Bling'rå?
Fan, inget bling bling den här kvällen heller! Bara lugna å fina människor som inte hade något som helst behov av att vinna någons "respekt". Imponerande! Diggar den här stadens nattliv.

Hmmm....inge hugg, elle'?
Näää. Är inte på "hugg" humör just nu så det sket jag i. ville bara ut å kolla folk. Träffade däremot en skitskön kille, redan i kön på väg in, som hette Jason. En kool och laid back engelsman som jag kamperade ihop med hela kvällen. Han snackade bra svenska och var riktigt full-i-fan. Skoj!

Engelsman!? Tungt ida'rå?
mmmm.... tungt idag. Uj uj uj...

Skandaler'å?
Nääääee. Fan, det var inget att skriva hem till morsan om. Ska väl va hon den blonda, med de stooooora, som riktigt tryckte upp dem mitt framför mig och frågade om "killarna skulle lägga märke till henne nu...?"
- säkert, svarade jag lite ointressant... säkert. Jag kanske skulle ha.... nä. Orkar inte just nu ...orkar bara inte.

Sent'å?
Alla uteställen stänger klockan 02:00 i Borås. Det gäller att ställa in sig på att kvällen tar slut ganska så fort med andra ord. Å andra sidan så behöver man inte vara orolig för att sova bort hela dagen efter.

Nähä. Ida'rå?
Ska lösa av Brossan i Tjårren idag. Det är egentligen min lediga helg men vaff...blir nog spännande =)

Ciao

//S-Man
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???