Snubbens Place: Måndag...

måndag, september 26, 2005

Måndag...

...

Äntligen Måndag!
En ny vecka med nya mål att nå och nya utmaningar att ta tag i =)

Lördag:
Mmmm... Jason ringde tidigt som fan. Han var nere på Bishop's Arms, en pub mitt i Borås där biran kostar sjuuukt mycket! Rena rama rånet eller i alla fall Café Opera-nivå på birapriserna.

Jason HADE vunnit på V75. En tvåhundring med ett gäng nollor efter sig. Han är ingen van spelare utan slänger bara in en rad lite då och då. Koolt!
Han stod i alla fall för notan denna kväll =)))

Inga skandaler eller... inte vad jag kan erinra mig om iaf. Det var dumt mycket snygga människor ute. Kul!

Söndag:
Vaknade upp i soffan,
utsövd. Jag verkar ha dissat min "loftis" totalt för jag har sovit/somnat i soffan varje kväll i en veckas tid nu. Bra betyg åt min soffa men ändå.

Helt sjuuukt drag i Tjårren idag! Nytt kassarekord för helgdag slogs (oooops! av mig igen...). Precis som i fredags så körde jag lite "jouröppet" och stängde lite senare. Vi stänger egentligen klockan sex på helgerna men ännu vid halv åtta var det fullt med folk som plockade smågodis. Liiiite svårt att stänga igen när det drösar in deg lixom =)

Det blir många timmar men vaff! Man måste undersöka och prova sig fram, annars lär man sig ju inget. Har alltid menat att självupplevt alltid är bäst.
Det handlar ju om en helt annan verklighet då! Ens egna verklighet.

Måndag:
Oouufff... vad tungt det var att krypa upp ur soffan i morse! Hade dessutom trasslat in mig i filten (!) så det tog ett tag innan jag fattade hur jag skulle komma loss.
Somnade rätt så sent igår men det skiter väl väckarklockan i!

Upp å handla burgare och annat jidder. Var så slut när jag kom fram till Tjårren att jag troligtvis somnade precis utanför ingången, för jag slog i pannan HÅRTSOMFAN i ytterdörren.

Har värsta bulan.

Hatar Måndagar...

Ciao

Snurre
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???