Snubbens Place: Mitt Kylskåp...

fredag, september 09, 2005

Mitt Kylskåp...

...











Det här är min kylskåpsdörr
klockan 06:30 på morgonen och jag har inte
en tanke på att handla mat.












Det här är min kylskåpsdörr
klockan 09:30 och jag har inte en tanke
på att handla mat.












Det här är i mitt kylskåp
klockan 11:37 och jag har inte haft en
tanke på att handla någon mat på länge.


Vaffö'?*

Det här är kylskåpet som fyller sig själv med allsköns läckerheter:
Revbensspjäll, spaghetti med köttfärssås, köttbullar med gôtt mos å lingon, Zlatan, tunnbrödsrulle med räksallad, mör biff inklusive allt, oxfilé, vin, öl, sambaorkester, 1 miljon kronor, pannkakor, Thomas Ravelli, fyra go-go-tjejer...en i varje hörn, en näve grus, en paraplydrink, palmer, ostbricka med goa kex, TurkenPåHörnets plankstek, sura godisar, sura kärringar, glada laxar...

<----*POFF*---->

Har du drömt nu igen?
... mmmm

Kanske är dags att handla hem lite mat?
... mmmmm. Mat är gott. Hungrig. Vill ha mat.


//S

*Vad fan inte då för?
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???