Snubbens Place: Lösgodis...

fredag, september 16, 2005

Lösgodis...

...

Brossan har varit ute och handlat godis idag.
Bah så du vet så heter det "Brossan" och inte Brorsan" här nere...

Nåväl: Hans bil var så fullpackad med prylar att den kom in i samhället stegrandes på bakdäcken! Hade det varit mörkt ute så hade bilens strålkastare t.o.m. bländat månen =)

Min brossa gillar att handla.
Min brossa är dutti på att handla.
Yeeehaaaa!

En bra bit över 100 kilo lösgodis och över 60 sorter (!), 7 olika sorters chip å cheese doodles och annat jidder levererade han.

Igår införskaffades godishyllorna.
De ser riktigt mulliga ut, tycker vi.
Fick dem för en tvåtusing, vilket ju nästan är att betrakta som stöld om man ser till hur fiiiina de är!
Imorgon (Läs: Lördag) kör vi igång. Brossan börjar med att lägga parkettgolv i "glassdelen". Ska försöka att dokumentera så mycket jag kan med min "back-up" digikamera, för jag förstår ju att du är liiiiiite nyfis.
Frukta inte, min vän.
Ska göra allt jag kan för att försöka mätta det numera nästan omättliga intresset för Tjårren *host bull host shit host host and host what host host host a host load host of host host crap host*.
Hrrfmn... nåja.
En eller annan bild blir det väl kanske.
I taket eller så.

Vi är så jävla sugna på att bygga om just nu så vi kommer troligtvis inte ge oss förräns vi är helt klara med allt.

Vaddå skjuta upp till morgondagen???
Nåja, den som lever får se.

Sa jag att brossan gillar att handla?

Ciao

Snurre
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???