Snubbens Place: Jada jada...

tisdag, september 27, 2005

Jada jada...

...

Framsteg! Jag slaggade i min loftis inatt =))
Okej okej, jag erkänner att jag smög ned till soffan vid 6-snåret i morse men vaff! Vaknade av att jag hade så vansinnigt ont i ryggen. Måste skaffa mig något mjukt att ligga på =)))

Idag är det VM i handling (tjacka jidder jadda till Tjårren). Tjårren ser ut som ett polskt snabbköp i början av 80-talet. Den är helt tom på varor efter helgens och gårdagens rea-liknande rush! Lite segt att behöva fylla på med varor när det är så få dagar kvar av månaden. Men å andra sidan så har vi en rätt så ok omsättning nu (fliiin).
Well well. Kommer väl in i den rutinen oxå. Jag menar, det var ju inte länge sedan man lärde sig att vända en hamburgare =)

Nu är klockan snart halv elva och jag har ännu inte haft sönder något.
Det måste vara snudd på nytt rekord! Fast å andra sidan så det ju första gången på ett tag som jag bara jobbar halvdag och inte mina vanliga 12-timmar.

Funderar på att dra upp till 08 till helgen. Eller så blir det en schväääng till 031. Får se. Ska hämta min racer från verkstan imorgon. Måste bara ut å bränna lite asfallt med den.

Nä, nu måste jag göra mig redo för Tjårren.
Ska lösa av Brossan vid 14-tiden och innan dess måste det handlas.

Ciao

SnurreVurre
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???