Snubbens Place: Idag då =)...

måndag, september 19, 2005

Idag då =)...

...

Ouuuuffffff!

Jaha! Och hur känns det idag då, herr överkurs?
Urrrkkkkkkk.... inge vidare hö-du. Tuff dag. Tung dag. Vaknade upp tio minuter före elva och var framme vid Tjårren en minut före. Hann fan inte ens ta på mig kallingar idag så jag har gått omkring nästan näckers =))))
Tänk på der'u =)

Blev lite mycket igår, kanske?
mmmm... blev lite mycket igår kanske...
Jason var på sitt allra bästa humör. vilket brukar betyda "Sppprriiiiittt"!!!
Vettefan om han hade vunnit på hästar eller vad, men han sprayade deg omkring sig.
Va helt tokig han Jason då'rå =)

Skandaler'å?
Ledsen att göra dig besviken igen men jag är absolut inte ute efter hugg. Pallar inte det just nu och det skulle fan inte vara rätt eftersom jag är i ett uppbyggnadskede med en ny verksamhet. Nä, hugg får vänta. Inte ens ett rumpnyp var det ikväll! Vet inte om jag sände ut några speciella "don't you even fucking look at my bum"- signaler men... nä.
Jason hånglade lite grann men annars var det koolt. Gillar Jason. Han gör vad som krävs av honom. Han ställer upp och inget mer =)

Tjårren'rå
Jovars! Vi var väl lite spaka både jag och Brossan idag. Vi är nästan klara. Ska bara...

Ja?
Jo vi ska bara lägga klart golvet i del nummer 2 och måla och fixa till det i del nummer 3. Sen är vi nästan klara =)
Tanken är ju naturligtvis att vi ska kunna bli klara med denna Tjårre och gå vidare till nästa och nästa och nästa. Det blir väl VM i separationsångest såklart! Men den dagen kommer... Den är inte nu.

Nöjd med helgen?
Tackar som hånglar.... f'låt frågar! Jomens'att... faktiskt! Den gångna helgen lämnar en skön "det var värt det" fiiling efter sig.

Nana kudde nu då?
Mmmmm.... nana kudde nu.

Ciao

S - En riktig man!
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???