Snubbens Place: Ameh Vaff!!! En lista till???

onsdag, september 28, 2005

Ameh Vaff!!! En lista till???

...

Den sista listan eftersom Kei nu var så gosignosig och taggade mig IGEN!
Hmpf...

För tio år sen..

¤ Var jag en av de allra första att bli anställd på Gamla Stans Bryggerier (Stenbecks multimediahus) vid Tullhus 2 vid Slussen i Stockholm.

¤ Skrev jag så här i ett brev till min Mamma: "Hej Mamma! Nu har jag varit inblandad i stenbecks imperium i en vecka och ögonen går redan i kors".

¤ Tjänade jag bra med kosing =)

¤ Var jag singel.

¤ Jobbade jag otroligt hårt.

För fem år sen..

¤ Bodde jag i Malmö och arbetade på ett skivbolag i Danmark.

¤ Var min mamma jättestolt över mig.

¤ Tjänade jag bra med kosing =)

¤ Hade jag ett förhållande.

¤ Jobbade jag otroligt hårt.

För ett år sen..

¤ Drev jag eget skivbolag.

¤ Var min mamma mäkta stolt över mig =)

¤ Tjänade jag bra med kosing =)

¤ Sket sig mitt förhållande.

¤ Jobbade jag alldeles otroligt hårt.

För en månad sen..

¤ Bodde jag i Borås och drev Tjårren tillsammans med min bror.

¤ Mamma avgudar mina köttbullar med lingon å mos =)

¤ Satsade vi den kosing vi hade på Tjårren.

¤ Var jag singel.

¤ Jobbade jag otroligt hårt.

Igår..

¤ Bodde jag i Borås och...

¤ Var jag alldeles för trött för att prata med mamma i telefon. Hon var glad och stolt i alla fall.

¤ Fortsatte den uppåtgående trenden med ökade kassaintäckter =)

¤ Var jag singel.

¤ Jobbade jag otroligt hårt. Slängde en massa skräp, sedan ombyggnaden, i en container. Tunga saker...

Idag..

¤ Var jag ledig och skräpade mest omkring. Hämtade broschyrer på BMW's nya 3-serie *torkar upp drägglet från tangentbordet* och den ser 'la fin ut =)

¤ Ringde just min mamma som var trött och inte orkade prata med mig i telefonen.

¤ Var det segt i Tjårren / jobbade Brossan i Tjårren =)

¤ Är jag singel.

¤ Jobbade jag inget vidare hårt.

Imorgon..

¤ Är det heldag för mig i Tjårren som gäller. Nytt kassarekord?

¤ Ska jag försöka ringa mamma igen om jag inte är för trött.

¤ Kommer det att bli en helt fantastisk dag med en massa glada kunder / deg.

¤ Är jag singel?

¤ Jobbar jag gärna jättehårt eftersom jag är ledig hela helgen, så jag kan skräpa omkring så mycket jag bara vill =)

Om fem år..

¤ Har vi minst 10 Tjårrar i koncernen med 20-talet anställda och ett par, tre andra rörelser som rullar samtidigt.

¤ Flyger mamma och jag till Paris och äter lunch och passar på att shoppa lite.

¤ Har vi en mycket stabil ekonomi och investerar hela tiden i nya projekt.

¤ Har jag fru och ett gäng barn.

¤ Jobbar jag fortfarande hårt och målinriktat men prioriterar min familj.


Det här var den absolut sista listan jag gör ever.


Ciao

Snurre
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???