Snubbens Place: 7 saker...

fredag, september 23, 2005

7 saker...

...
Jidder men vaff! Man får väl ställa upp då.

7 saker som jag gillar:

1. Min familj.

2. Min BMW.

3. Tjårren.

4. Väluppfostrade människor.

5. Att kela =)

6. Tvåsamhet/att vara ordentligt jävla kär.

7. Mig själv.

7 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:

1. Krig.

2. Verkligt våld.

3. Narkotika.

4. Fanatism.

5. Ouppfostrade människor.

6. Att bli be/sviken.

7. kändisar och wannabes/brats (se punkt 5).

7 viktiga saker i mitt rum:

1. Mitt kontor.

2. Mitt soffbord (mitt matbord)

3. Min TV.

4. Min stereo.

5. Den ena av mina två soffor (tresits-soffan).

6. Min taklampa.

7. Min feta loftsäng.

7 slumpvis valda fakta om mig:

1. Har ett hål i vänster öra.

2. Har varit professionell DJ i över 25-år och har bland annat spelat på Spyan, The LAB (f.d. Drugstore), Laroy, Sturecompagniet…

3. Är väldigt generös.

4. Har ringt mig sjuk en (1) gång i hela mitt liv, då jag var svårt bakis. Skämdes som en hund dagen efter…

5. Har spelat ishockey Djurgården.

6. Håller gaffeln i höger hand men är ändå högerhänt.

7. Har haft fyra hål i mina tänder i hela mitt liv och har inte haft något hål i tänderna sedan jag var 16-år.

7 saker jag vill göra innan jag dör:

1. LEVA!

2. Se hela världen och uppleva så mycket som möjligt av den.

3. Skaffa barn.

4. Gifta mig.

5. Köpa hus i Sverige och utomlands

6. Ta MC-kort.

7. Ta dyk certifikat.

7 saker jag kan göra:

1. Ge av mig själv.

2. Erkänna att jag har fel.

3. Älska hett, passionerat och länge =))

4. Laga mat (sushi inräknat).

5. Tappa saker, gå in i saker, ha sönder saker, snubbla på saker (kopierad rad från Dunros)

6. Genomskåda människor.

7. Bli jäkligt less på att komma på sju saker hela jääla tiden.

7 saker som jag inte kan eller vill göra:

1. Kan/vill inte se när djur far illa.

2. Kan inte ta semester (inte än på ett tag iaf)

3. Vill inte eller undviker helst att hamna i slagsmål.

4. Vill absolut inte ta emot skit, om jag inte gjort mig förtjänt av det.

5. Kan inte strunta i att betala hyran.

6. Kan/vill inte kamma sidbena =)

7. Kan inte gråta, mer än inombords.

7 saker som jag säger mest:

1. Hallå! (används istället för hej i dessa trakter)

2. Hej då!

3. Joråmensåatt’e…

4. Koolersh

5. Ta inte det här personligt nu men…

6. Amen Vaff…

7. F***A! (när jag slår i saker och gör illa mig)

7 kändisförälskelser:

1. Olivia Newton John (för att hon var så jääla snygg i filmen Grease)

2. Isabella Scorupco (för att hon var/är både vacker och smart)

3. Malin i TV-serien Saltkråkan =)

4. catherine zeta jones i "Entrapement". *Suck*...

5. Sarah Michelle Gellar i "Buffy - The Vampire Slayer".

7 av mina bloggvänner som jag tror kan svara på dessa frågor:

1. Keismeil

2. Likgiltigochnegativ (Sniff)

3. Elementa-Lina

4. Munin

5. Ulrika45

6. Nikki1974sweden

7. Marianne-Hon-Kan

ANSE ER TAGGADE OCH ANTA UTMANINGEN!!!

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???