Snubbens Place: Mössa som passar...

söndag, augusti 21, 2005

Mössa som passar...

Mina andra inlägg kan läsas här: http://spaces.msn.com/members/snurreman/ där jag har huserat en tid. Här är det senaste inlägget från mig...

...

Mössa?
Försöker förtvivlat att hitta en mössa som passar mitt stora huvud idag men har svårt att hitta den.

Gårdagskvällen var kul! Helt ok faktiskt.

Bling Bling?
Borås by night är helt ok - om du frågar mig, en gammal storstadsmänniska.
Det är mycket folk ute och det är helt ok "kvalitet" på dem. Alla vill klä upp sig, allt för att visa sig från sin bästa sida och jag menar att det faktiskt är mycket skönare klientel ute i Boråsnatten än i Gbg eller Sthlm t.e.x. Här verkar de flesta ha hittat sin plats i vardagen och behöver inte stå på borden och bröööla HAAAAMMMAAAARRRRBYYYYYYYYYJJJJJJJ!!!!! eller flasha med hur "rika" de är. Det finns heller inga som "vill ha respekt" alternativt flasha med sitt bling bling för att vinna siliconbruttornas gunst.

Lugnt och fint alltså?
Lugnt och fint alltså =)

Känns ganska så skönt faktiskt! Hit (läs: ut) ska jag gå flera gånger :-)

Skandal?
Nattens enda skandal var väl hon som klämde mig på rumpan.... men vaff... det får man väl bjucka på, elle' =)))

Hann avverka tre-fyra ställen igår innan det var dags att kravla sig hemmåt.
Vaknade upp i min soffa imorse så... tydligen så var jag ....VÄLDIGT *host* trött inatt...

Bara en sån sak?
Bara en sån sak... =)

Janne?
Inte ett spår av Janne idag.
Han ligger väl och chillar någonstans...

Ciao

Snurre
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???