Snubbens Place: Läffpa..

tisdag, augusti 23, 2005

Läffpa..

...

Jag tvärdog efter middagen ikväll! Hade inte en chans att hålla ögonen öppna.

Vart tog all överskottsenergi vägen? Jaja...snacka går ju (särskilt som man redan har fyllt trettionio - fniss fniss)
Att ha energi i vår ålder är väl lika med att precis palla med att komma upp om mornarna UTAN att göra det där "grymt"-ljudet!. "Grymt"- ljudet kan garanterat höras ifrån alla män över trettiofem.

Det kan testas så här: Be dem gå ner på knäna för att hämta upp något ifrån golvet. Garanterat så kommer det att höras ett "grymt"-ljud ifrån dem när de ska resa sig upp igen. Inte? Vänta ett år till och försök igen då...

När jag tog min "power nap" efter middagen drömde jag om att jag tappade mina framtänder!
HEMSKA TANKE!!!
Jag gick helt plötfligt omkring och läffpade.

- Goddag goddag! Det är jag fom är fnurre. v(iffel)ad fyfflar du med då?
- jidder jidder jidder.... jada jada jada....
- Jaha! V(iffel)ad fpännande! fer ut att ha fffett mycket att göra då?
- Jidde jidde jadda jadda
- ja få kan det v(iffel)a. Fälv(iffel) få fyfflar jag med...

Du hajjar?
Fetjobbigt!

Vaknade upp helt fvettig få nu måfte jag duffa innan jag fka hoppa i fäng.

G'natt g'natt =)

//F-Man
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???