Snubbens Place: Fölsedag...

tisdag, juli 12, 2005

Fölsedag...

...

*fniss* Var på svartklubb igår!

Eftersom det var min fölsedag (= födelsedag men fölsedag låter skojigare) så passade jag på att gå ut en schväääng. Då ingen av mina polare kom ihåg varför denna dag borde ha blivit nationaldag istället för den 6:e så stack jag ut själv. Tror du inte att jag träffar på de enda polarna jag hade när jag bodde i Malmö, mitt på AVENYN??? Ett puss- och kramkalas, en hink bira och fjorton glas champagne senare var det dags att gå vidare. Hardrock Café var i blickfånget eftersom det var det enda som var öppet, typ. Här finns det fragment kvar av att jag träffade en massa skojsigt folk!

Helt plötsligt befann jag mig i Majorna på en SVARTKLUBB!

Har inte varit på svartklubb sedan jag och min bror hade en, tidigt 90-tal. Här spelades det mycket jugoslavisk musik uppblandat med Elena's "My number one". Det som var kul att se var att allt fungerade som ett vanligt etablisemang: Entré, Bar, Musik, Vakter...

Har faktiskt ingen aning om när jag kom hem. Vet bara att jag dessutom åkte svarttaxi med en jugoslav...

Imorse ... hahaha.... Klockan tre idag vaknade jag med ett ryck! Var är mina kort?!?! Var nog den enda personen med skandinaviskt ursprung på denna klubb och det första jag tänker på är vart mina kreditkort är...

Japp, allt låg kvar i min bakficka. Har utmanat ödet nog för ett tag så nu tror jag att jag ska fira lite fölsedag tillsammans med min familj en stund. Syrran's snubbe fyller år imorgon så vi tänkte slå ihop våra fölsedagar för att fira dubbelt så hårt, hehe....*

See Ya!

Ciao

Snurre

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???