Snubbens Place: Trimmersarna...

torsdag, juni 30, 2005

Trimmersarna...

...
Jag har märkt att min näshårstrimmer ligger i topp!
Likaså är min hårtrimmer med när jag summerar min topp-5 lista över viktiga elektroniska prylar som jag äger.
Att bli äldre eller att förvandlas till MAN kräver en jäkla massa fasadputsande, ska du veta.
Eftersom man inte förstår att man inte är arton längre så har man dessutom väldigt svårt att förstå att:
Hår kommer att komma ur näsan.
Hår kommer att frodas på ryggen.
Hår kommer att etablera sig på bröstet.
Hår kommer att växa ur öronen.
Hår kommer av någon outgrundlig anledning att växa tamejf*n överallt!!!
Ibland känner man sig som en apa på mornarna och det är ingen skön känsla vill jag meddela!
Så...
Mina trimmrar (en trimmer, flera trimmrar, de där trimersarna?) är väldigt viktiga i mitt liv just nu.
Skulle ju se ut som en skogshuggare annars och hur kul skulle det vara? Man har ju liiiiite image att tänka på =)
Funderar ju fortfarande på vad jag ska göra när jag blir stor...

Kram

Snurre
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???