Snubbens Place: I'm back...

måndag, juni 13, 2005

I'm back...

...

Ja jösses...

Jag har nu varit off line i 13 dagar utan att ha läst ett endaste email eller varit ute på nätet och det är nytt rekord för min del! Snacka om att man haft mycket tid över till annat.

Det var sammanlagt 35Mb olästa meddelanden min in-box när jag laddade hem. Av dessa var det bara 3 st demos på 3Mb vardera! Ett normalt email skrivet i text är på 5-10Kb, så jag har nog aldrig haft så mycket email att gå igenom som idag! Det lär väl bara dundra till i lådan imorgon när alla svaren kommer tillbaka.

Flytten gick bra! Brossan kom förbi vid 12-snåret och vi var klara med rubbet 2 timmar senare. Trodde att han skulle komma förbi med värsta släpet, VW-buss och kombi men allt som dök upp var hans Volvo V40 med släp. Det gällde verkligen att pussla och dona för att lyckas få plats med allt men det lyckades...nåja, jag skänkte alla mina krukväxter och lite annat tjafs till grannarna.

Så nu är jag baserad i Göteborg tills vidare. Kommer nog inte att stanna här särskilt länge till utan letar redan efter en lägenhet i Borås. Jag väljer Borås dels av strategiska skäl och för att jag gillar den lilla byhålan av någon anledning. Har tidigare bott i Göteborg ganska så många år så det skulle vara kul att prova på något nytt ställe. Har jag inte sagt att jag är en globetrotter?

Ciao

Snurre

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???