Snubbens Place: idag

fredag, juni 17, 2005

idag

...

Idag är det Fredag. Det innebär att jag överlevt hela veckan fram tills helgen utan att ha haft sönder någonting.... nu var jag i och försig tvungen att tänka efter men nä, så är det nog

Klockan är 07:39 och jag ska snart mumsa frukost. Frukost är troligtvis dagens bästa måltid för den liknar ingen annan, såvida man inte krubbar mellanmål vill säga. Idag blir det Yoggi "lätt & lättsockrad" blåbär / banan / vanilj, en onödigt grov macka med rökt kalkon som pålägg, en banan (hade en över från igår) och ett par koppar kaffe för ordningens skull.

Idag är det tänkt att jag och min bror ska kolla in en godisaffär som är till salu i centrala Gbg. De begär 200.000 vilket ju verkar intressant om man vet vilka marginaler det är på att sälja socker till folk.

Annars är det tänkt att jag ska spendera helgen i Norrköööping. Då jag kom helskinnad hem från High Chaparall utan att få lunginflammation så ser jag fram emot en riktig myshelg tillsammans med gosnosen. Vi sticker troligtvis en sväng till Ullared för att hetsköpa lite blandat skoj. Där har jag inte vart sedan sist så det ska verkligen bli en upplevelse! Mer om det nästa gång. Ha en förträfflig helg!

Ciao

Snurre

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???