Snubbens Place: I min mammas kylskåp...

tisdag, juni 28, 2005

I min mammas kylskåp...

...
I min mammas kylskåp kan man hitta de mest konstiga sakerna.
Igår hittade jag t.e.x nycklarna till tvättstugan där!
Inte nog med att hennes kylskåp alltid är fullt, det är alltid fyllt med en massa onödigt eller sånt som inte kommer att konsumeras inom det närmaste halvåret. Vem annars lägger in en tårtbotten och låter den ligga där i fyra veckor? Vem vill addera lite kyla på en knäckebrödsmacka??? Den är väl god som den är?
I dag hittade jag en tub Kalles Kaviar i min mammas kylskåp.
Jaha? - undrar väl du precis som jag gjorde innan jag började fundera över tubens storlek.
12g Kalles?
Kolla själv om du inte tror på mig.
Såg just på 5:an att de säljs i 10-pack...
Undrar just om det kan bli en storsäljare?
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???