Snubbens Place: F*n vad dumt =)))

söndag, maj 22, 2005

F*n vad dumt =)))

...

Jaha, så har man då börjat "blogga" precis som alla andra koola människor!

Idag var det ingen bra dag för mig eftersom jag inte längre har någon spis att mecka mitt käk vid....skumt som fan men så är det.

I morse var jag så jäkla trött så jag tänkte knappt!

Satte en kastrull med vatten på spisen för att koka ägg och gick till Konsum för att fixa lite. Bara där ska ju klockorna ringa men inte då!!!

När jag kom hem ca:20 minuter senare så luktade det bränd elektronik och när jag kollade på spisen så ... hehe ... såg jag kastrullen som hade totalsmält i botten. Det fanns ingen botten kvar alls utan den hade "runnit" ut på sidorna!!!! Bara satte mig ner på golvet å garvade! =))

Fan vad dumt=))))

Det jäkliga är att jag ska flytta om 1 vecka så jag får dra en vals till värden om spisen annars får jag väl betala skiten själv =(

Well well what the hell. Så var min dag idag i alla fall.

See ya another day =)

//S

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???