Snubbens Place: Att flytta...

måndag, maj 30, 2005

Att flytta...


...

Nä, det värsta är inte att flytta. Det värsta är att flytta åt någon annan.

Har efter mycken efterforskning fått ta del av mina närmaste kamraters tankar över nämnda aktivitet =).... Alla hatar att flytta åt andra. Det ÄR mycket värre än att hjälpa någon annan.

Imorgon klockan 11:00 ska de inspektera min lägenhet och se om jag flyttstädat ordentligt. De skulle bara veta hur mycket jag har fuskat ! Eller.... man kommer ju inte åt överallt ju. Men jag har faktiskt torkat i och ovanpå alla skåpen i köket. Tänker inte ens nämna eller visa om SPISEN fungerar eller ej. Det får de luska ut själva Jag har då inte rört den på ett tag...

Min bror kommer hit på Onsdag för att hjälpa mig och flytta allt. Då är det äntligen slut på eländet. Dessvärre så blir det nog en flytt till innan jag har landat helt men det är väl bara till att bita ihop förstår jag.

Jag gillar inte att flytta. Har gjort allt möjligt idag för att försöka undvika att kämpa med allt det bråte som bara ligger överallt. Gjorde t.e.x en helt grym samling till bilen. Den heter naturligtvis BMW Disco och låtlistan ska jag lägga upp på ett smart sätt lite senare. Ska bara klura ut hur man gör först =)

Sov så sött!

Ciao

Snurre

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???