Snubbens Place: Allt gick bra...

tisdag, maj 31, 2005

Allt gick bra...

...

Yesssss!

Alla är glada och nöjda för besiktningen av lägenheten gick bra. Värden hade inget, INGET, att anmärka på. Tro fan det när jag varit uppe sedan klockan 6 i morse för att skura och feja.

Den enda gången som mitt hjärta slog frivolter var när de tog på eller pratade om SPISEN. Jösses vad skönt det ska bli att lämna det eländet bakom sig!

Ska investera i en äggkokare så jag inte gör om samma misstag en gång till

Nu är det rast och vila på stället, som gäller. Imorgon klockan 12:00 dundrar kavaleriet in här i form av min bror och hans svärfar. Skönt med flytthjälp!

Ciao

Snurre

1 said...:

Blogger K. Comment

Det skulle jag också göra, äggkokare allstå!

12:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???